Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~strzelba | użytkownik

imię i nazwisko adresGaja zarejestrowany27.02.2008 @10:37:48 ostatnio na stronie06.01.2013 @13:52:43

RUSZAM Z NOWYM PROJEKTEM: PO SZCZEGółY ZAPRASZAM NA http://WWW.DOMINIKSTRZELECKI.PL



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.dominikstrzelecki.pl
digarty351 komentarze5331 posty na forum12

komputer / sprzęt
jedna pucha canona i jedno szklo sigmy analoga sredniego kupie chetnie ... a no i PRACTIKA MTL5 doszla !

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dslusarski    22.01.2011 @07:43:13
wiedziałeś to wszystko i bez mojego pitolenia... ładne robisz zdjęcia... troszkę zazdroszczę...
Pozdrawiam i miłego dnia życzę
~inwersja    20.01.2011 @15:00:34
dzięki
~factum    20.01.2011 @13:46:10
dziekuje strzelbo. Masz swietne pf. Przejrze dokladniej
_______
Piorunochron na szczycie wiezy koscielnej jest najlepszym dowodem
na to, ze wszyscy miewamy czasami watpliwosci.
~luki1992    19.01.2011 @22:29:49
to fajnie
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~liliium    14.01.2011 @11:40:23
współczuć tylko i życzyć miłego dnia, tymczasem
_______
bozia ma kilka piegów na nosie
tak, że jej istnienie może być niepodważalne.

w sensie opaleń
~liliium    14.01.2011 @11:33:54
ja alkoholik z dziada pradziada, więc chyba się nie obejdzie bez lampki. ale pan możesz nie pić, ja sam też sobie dobrze radzę
_______
bozia ma kilka piegów na nosie
tak, że jej istnienie może być niepodważalne.

w sensie opaleń
~liliium    14.01.2011 @11:29:24
to chociaż kawę postawi, ciastko ? ;p
_______
bozia ma kilka piegów na nosie
tak, że jej istnienie może być niepodważalne.

w sensie opaleń
~lilith17    14.01.2011 @11:25:42

wiem
_______
to tylko ucieczka....
~liliium    14.01.2011 @11:16:24
dziękuję. ale tak po pierwszej randce wbijać mi się do wanny? niech pan najpierw popodgląda może z ukrycia, a nie tak obscenicznie zaraz. ;p
_______
bozia ma kilka piegów na nosie
tak, że jej istnienie może być niepodważalne.

w sensie opaleń
~beleczka    09.01.2011 @03:00:05
fajno tu
~idontlikeadoll    29.12.2010 @12:00:00
danke danke
~saygone    26.12.2010 @21:03:49
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd
~nooneordinary    24.12.2010 @22:12:02
Dzięki.Pozdrawiam.
_______

~iicreative    24.12.2010 @11:33:07
he he, dziękuję i wzajemnie :P
!Fetish    24.12.2010 @09:07:26
Wjesjełych królik :D
~inwersja    23.12.2010 @13:17:42
dzięki
~widget    23.12.2010 @09:03:11
heh, dzięki Miło mi, że Ci siada to co robię <-Twoje zdrowie Strzelba!
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~Femfatal    22.12.2010 @21:37:56
dziekowac dziekowac i wesolych swiat :
~EMAR    22.12.2010 @17:51:29
Spoko_Pozdrawiam
~Rafsson    21.12.2010 @08:27:16
Też posżło... OBSERWEJSZYN
_______
Nie możesz mieć wszystkiego... ale wszystko może być Tobą...
~filik    21.12.2010 @08:25:27
dobra, nie ma co - zaczynam obserwować
_______
zapraszam do mnie http://filik.digart.pl/
~Rafsson    21.12.2010 @08:21:13
Oj dupy... hehe, można głowe stracic
P.S. widze tu ciekawą galeryjkę, jak juz prawie-kolega Filik zdąrzył zauwazyć
_______
Nie możesz mieć wszystkiego... ale wszystko może być Tobą...
~filik    21.12.2010 @08:13:20
czyżby warsztaty u Fetisha??
_______
zapraszam do mnie http://filik.digart.pl/
~filik    21.12.2010 @08:11:14
a tak poza tym świetna galeryjka, poprzeglądam troszkę
_______
zapraszam do mnie http://filik.digart.pl/
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt